BAM

Incubator Afaceri ca Misiune - coaching, capital, comunitate

Data limită - 2 Iulie 2021

Ai o idee de afacere și
vrei să o transformi într-o afacere ca misiune cu impact global?

Ai o relație vie cu Isus și dragoste pentru oameni?
Vrei să trăiești credința și valorile tale în viața ta profesională?
Crezi că poți să faci ceva în România și pentru această țară?

La Incubator de Afaceri ca Misiune ai parte de curs, coaching, capital și comunitate.
Poți transforma visul tău într-o afacere ca misiune cu impact.
Programul este format din patru etape.

Aplică pentru incubator

Webinar - 11 Iunie 2021

Urmărește înregistrarea webinar-ului și află dacă acest program este potrivit pentru tine.

Urmărește înregistrare webinar

Curs la Brașov - 9 Iulie 2021 ora 18.00 - 10 Iulie 2021 ora 18.00

Vom lucra împreună pe parcursul a 24 ore pentru a te ajuta să creionezi un medel de afacere ca misiune pornind de la ideea ta. Aplicațiile pentru program vor fi deschise imediat după webinarul de prezentare. Selecța pentru program se va face în baza unui interviu. Locurile sunt limitate pentru maxim 12 participanți. Taxa pentru program este de 490 lei, include materialele necesare pentru curs și prânzul. Taxa nu include cazarea.

Mentorare - 5 Sesiuni

Te vom ajuta să finalizezi prima versiune a modelului de afacere ca misiune și să pregătești o prezentare scurtă și clară pentru potențialii investitori.

Pitch day la Brașov - Septmbrie 2021

Vei avea ocazia să prezinți modelul de afacere ca misiune în fața potențialilor investitori și mentori pentru a-i convinge să investească în afacerea ta și să fie alături de tine la început de drum.

Curs Model de Afacere ca Misiune

Spre deosebire de un plan de afaceri care poate să fie comparat cu planul unei case pe care o construiești și locuiești în ea o perioadă de timp din viața ta, modelul de afaceri poate să fie comparat cu planul pentru o corabie care te va ajuta să navighezi prin ape necunoscute. Îl vei putea ajusta și modifica ori de câte ori este necesar. Modelul de Afacere ca Misiune urmărește ca afacrerea ta să participe activ în precesul de răscumpărare și restaurare a Creației inițiat de Cristos sacrificând totul pentru a binecuvânta pe alții și a transforma cultura. În timpul cursului vom răspunde la întrebările esențiale pentru crearea unui model de afacere ca misiune și vom anticipa următori pașii. La finalul cursului vei avea prima versiune a modelului de afacere ca misiune scris pe o foaie A4 cu 9 cadrane, gata pentru prezentare și implementare.

Segmente de clienți

  • Definește grupurile diferite de oameni sau organizații pe care afacrerea urmărește să le adreseze sau să le deservească.

  • Pentru cine creăm valoare?
  • Cine sunt cleinții noștri?
  • Care este cauza noastră socială?

Propoziția de valoare

Descrie setul de produse și servicii care creează valoare pentru un anumit segment de clienți.

Care este valoarea pe care o creăm?
Ce pachet de produse și servicii oferim?
Cum contribuim la reânnoirea culturii?

Canale de distribuție

Descrie modul în care o copmpanie dialoghează cu și ajunge la clienți pentru a-și prezenta propunererea de valoare.

Prin care canale vom ajunge la clienți?
Cum sunt aceste canale integrate?
Cum adaugă valoare pentru clienți?

Relații cu clienții

Descrie tipurile de relații pe care o companie le satbilește cu anumite segmente de clienți.

Ce fel de relații se așteaptă clienții să stabilim și să menținem cu ei?
Cum se integrează acest tip de relații cu restul modelului de afacere?
Cum vom ajuta la restaurarea creativă a clienților noști cu dragoste și sacrificiu?

Fluxuri de venit

Reprezintă banii pe care îi generează o companie de pe urma fiecărui segment dee clenți.

Cât sunt dispuși clienții să plătească pentru produsele și serviciile noastre?
Cât de mult contribuie fiecare flux de venit la veniturile totale?
Cum vom evita evaziunea fiscală înregistrând în contabilitate toate veniturile?

Resurse cheie

Descrie cele mai importante active necesare pentru a face să funcționeze un model de afaceri.

De ce resurse avem nevoie pentru realizarea produselor și serviciilor noastre?
Cum vom lupta împotriva injustiției, discriminării și exploatării oamenilor?
Cum vom asigura că resursele utilizate nu distrug natura și fac să înflorească mediul?

Activitațile cheie

Descrie cele mai importante activități pe care o companie trebuie să l facă pentru ca modelul său de afacere să funcționeze.

Care sunt principalele activități pe care le vom întreprinde?
Cum vor putea oamenii să își dezvolte talentele, abilitățile și cunoștințele?
Cum vor putea oamenii să ia decizii, să fie creativi și să își asume responsabilități?

Parteneriate strategice

Descrie rețeaua de furnizori și parteneri care determină funcționarea modelului de afacere.

Care sunt principalii parteneri?
Care sunt principalii furnizori?
Cum vom ajuta la restaurarea creativă a funrizorilor și partenerilor noști cu dragoste și sacrificiu?

Structura costurilor

Descrie toate costurile efectuate penttru a opera un model de afaceri.

Care sunt cele mai importante costuri pentru a începe afacerea?
Care sunt cele mai impoprtante costuri fixe și variabil
Cum ne vom asigura că nu reducem costuri practicând munca la negru, pirateria software, exploatarea oamenilor?

Echipa de coordonare a proiectului

Daniel de Groot

Sunt din Olanda, în anul 2008 m-am mutat împreună cu soția în Romania și avem trei copii. Am înființat un ONG Coming Home Romania cu scopul de a ajuta oameni defavorizați. În 2014 am început o afacere socială Roman Works, apoi am deschis Recycleart, o afacere BAM cu producție de mobilier în stil rustic din lemn nou și reciclat. În Ianuarie 2021 am devenit cofondator al unei agenții digitale, The Boost Company. Sunt pasionat de BAM și alte inițiative similare care caută să facă afaceri pentru Gloria Lui Dumnezeu.

Corneliu Niste

Cu o vastă experiență în domeniul consultanței, fiind implicat în diferite proiecte și organizații transdisciplinare îmi doresc să construiesc un impact sustenabil în societate. Sunt dedicat pentru a aduce valoare prin afacerile cu misiune ajutându-le să se creeze și să se dezvolte.

Adrian Buhai

Sunt manager de proiect și fondator Softmagazin, cu peste 20 ani de experiență în administrarea afacreilor. Locuiesc în Brașov, sunt familist dedicat, pasionat de alergare, tenis și bicicletă. Sunt pasionat de Afaceri ca Misiune și îmi place să ajut pe oricine dorește să pornească sau să dezvolte o astfel de afacere. Sunt Amabasador BAM Global pentru Romania și particip activ la congrese, conferințe, cursuri relizate de miscarea BAM Global urmărind să învăț continuu despre cum pot Glorifica pe Dumnezeu prin Afaceri.

BAM Romania

Suntem o comunitate de oameni care fac afaceri într-un mod diferit. Afaceri care transformă radical oameni și comunități. Afaceri ca misiune.

BAM Global

We are a global network seeking to invigorate the business as mission movement by:
DISCOVERING BAM BEST PRACTICES
SHARING ESSENTIAL RESOURCES
GATHERING BAM PRACTITIONERS

Webinar prezentare Incubator BAM - 11 IUNIE 2021

Parteneri

Suntem parte dintr-o comunitate mare la nivel global și în continuă creștere în România!

Abia așteptăm să ne cunoaștem


Ne dorim ca visul tău să devină realitate.


Urmărește înregistraarea webinar-ului din 11 Iunie 2021 pentru a afla dacă acest program este potrivit și pentru tine.

Aplică pentru incubator